3r al pregó dels infants a les Festes de Sta.Eulàlia

El dimarts 12 de febrer els alumnes de tercer van anar a llegir el pregó de les festes de Santa Eulàlia a la plaça de la catedral de Barcelona.

El procés d’elaboració del pregó es realitza conjuntament amb altres escoles. Amb aquesta activitat s’intenta donar protagonisme als infants i dotar-los de drets per participar en esdeveniments punters que passen a la ciutat. Enguany, el tema triat és la participació i al llarg del primer i durant aquest segon trimestres estem realitzat un seguit d’activitats on tenim per objectiu fer que els alumnes col·laborin en la decisió d’un nou pati per l’escola.

Es tracta d’un acte organitzat pel Departament de Promoció de la Infància. Àrea de Drets Socials. Compta amb la presència de l’Alcaldessa i la resta de membres del consistori.

Després de mostrar la feina realitzada va venir el grup infantil Xiula per fer-nos passar una bona estona amb les seves cançons. Aquí teniu un petit tastet

Weeb del projecte educatiu municipal