6è E.P – Els companys/es de l’ESO ens visiten per aclarir-nos dubtes

Ahir van venir a l’escola els alumnes de segon d’ESO de Els Arcs. Ens van dedicar un temps i el treball de tutoria que estan realitzant. Pensant en el que els hi preocupava fa dos anys, van decidir fer una tutoria amb els de sisé, per tal de desengoixar l’ambient a l’hora de fer el canvi de primària a secundària.

Va ser molt interessant, ja que van tocar tots els punts sensibles: les noves amistats, l’ús del mòvil, l’autonomia, la importància de les relacions familiars, el temps d’estudi i també de la importància de l’ocupació del temps lliure, especialment fent esport.

Els van fer pensar en aspectes positius i negatius; ho van escriure en post-its i els grans van tenir temps d’aclarir els dubtes de tots ells i elles. Cal també felicitar-los perquè en arribar se’n va anar la llum de tota l’escola i van fer l’exposició sense dependre de la presentació que portaven… això és professionalitat!

Gràcies pels vostres consells, ja estem més tranquils!