Un dels principis importants de l’Escola Nausica és la voluntat d’involucrar les famílies en la tasca educativa del centre per tal que els nens i nenes rebin una formació coherent i integral, que complementi l’aprenentatge acadèmic amb bons hàbits i valors dins i fora del recinte escolar.

En aquest sentit, Nausica està d’enhorabona, ja que disposa d’una associació de mares i pares molt compromesa i implicada en el projecte educatiu del centre.

Es tracta d’un col·lectiu de pares i mares que treballa braç a braç amb l’equip directiu de l’escola i que organitza diverses activitats durant el curs perquè els infants i les famílies gaudeixin l’escola des d’un punt de vista més lúdic i festiu. Així doncs, l’Ampa s’encarrega de preparar i dinamitzar les següents qüestions:

Activitats extraescolars

Aquest curs degut al COVID-19 s’han reduït les activitats organitzades per l’AMPA (mirar arxiu adjunt)

Gimcana

La gimcana és una festa per a tota la família que s’organitza cada any al mes de maig. La gimcana es monta al Parc de l’Hostal del Fun a Palau-Solità Plegamans de 9.30 a 14h o per a qui es quedi a fer pícnic, fins més tard.

Festa de l’AMPA

Aquesta festa de final de curs està pensada per les famílies i infants i es celebra el mes de juny. Al matí, es mostren les obres de teatre i contes representats a l’Auditori del CIC Batxillerats (Via Augusta, 205), de tots els alumnes de l’extraescolar de teatre de P5 fins a 6è. A les 17.30h fem un berenar i molta gresca amb tota la família Nausiquera al pati del cole!

Revista Capicua

La Capicua és la revista anual publicada al mes de juny que reflecteix tot el que els infants han descoberts durant l’any a l’escola.

Més enllà d’aquestes activitats puntuals, l’Ampa de l’Escola Nausica treballa setmanalment en matèries que afecten l’escola i les famílies a partir de comissions de treball (renegociació del lloguer de la torre, assegurances dels alumnes…). I, a més a més, disposa d’un blog específic obert a tothom per tal que totes les famílies i la gent propera a l’escola pugui seguir de ben a prop la tasca que fa l’associació.

Activitats extraescolars PROGRAMADES curs 20/21

CLICAR

Obriu el dossier explicatiu per com heu de fer les inscripcions a les activitats.

També des de l’Escola d’Escacs de Barcelona ens envien aquesta proposta d’activitat.

Clica en el logo per obrir la proposta

blog de l’Ampa: ampaescolanausica.wordpress.com

ÚLTIM CAPICUA