Un dels principis importants de l’Escola Nausica és la voluntat d’involucrar les famílies en la tasca educativa del centre per tal que els nens i nenes rebin una formació coherent i integral, que complementi l’aprenentatge acadèmic amb bons hàbits i valors dins i fora del recinte escolar.

En aquest sentit, Nausica està d’enhorabona, ja que disposa d’una associació de mares i pares molt compromesa i implicada en el projecte educatiu del centre. Es tracta d’un col·lectiu de pares que treballa braç a braç amb l’equip directiu de l’escola i que organitza diverses activitats durant el curs perquè els infants i les famílies gaudeixin l’escola des d’un punt de vista més lúdic i festiu. Així doncs, l’Ampa s’encarrega de preparar i dinamitzar les següents qüestions:

Activitats extrescolars

Aquest curs l’AMPA organitza les següents activitats: anglès, escacs, teatre, futbol sala, voleibol, bàsquet , batucada familiar, costura, gimnàstica esportiva, jocs motrius, música, robòtica y ioga.

Gimcana

La gimcana és una festa per a tota la família que s’organitza cada any al mes de maig. La gimcana la montem al Parc de l’Hostal del Fun a Palau-Solità Plegamans de 9.30 a 14h o per a qui es quedi a fer pícnic, fins més tard.

Festa de l’AMPA

Aquesta festa de final de curs està pensada per pares/mares i infants i es celebra el mes de juny. A matí, es mostren les obres de teatre i contes representats a l’Auditori de l’Institu d’estudis Nord-Americans (Via Augusta, 123), de tots els alumnes de teatre de P5 fins a 6è. A les 17.30h fem un berenar i molta gresca amb tota la família Nausiquera al pati del cole!

Revista Capicua

La Capicua és la revista anual publicada al mes de juny que reflecteix tot el que els infants han descoberts durant l’any a l’escola.

Més enllà d’aquestes activitats puntuals, l’Ampa de l’Escola Nausica treballa setmanalment en matèries que afecten l’escola i les famílies a partir de comissions de treball (renegociació del lloguer de la torre, assegurances dels alumnes…). I, a més a més, disposa d’un blog específic obert a tothom per tal que totes les famílies i la gent propera a l’escola pugui seguir de ben a prop la tasca que fa l’associació.

formulari d’inscripció

Enllaç blog de l’Ampa: ampaescolanausica.wordpress.com

ÚLTIM CAPICUA

Curs 2018/2019