Carregats de guardons van venir els alumnes de 6è de la Biatló escolar i la Laser Run 2019

La Biatló Escolar és una prova esportiva on es combina nadar 50 metres i corre 1500 metres.  Uns 3500 alumnes de 6è de Primària de Barcelona van participar i lluitar contra el crono a l’Anella Olímpica el passat dia 4 de juny.

La Laser Run és una prova esportiva, organitzada per la federació catalana de Pentatló modern,  on es combina el tir amb pistola laser i la carrera.

Felicitats a tots i totes pel vostre esforç, perquè sense el treball de tots i totes no haguèssim aconseguit aquest premi per equips i també felicitar als premis individuals per les vostres marques aconseguides.

3a Posició entre els equips amb el 100% d’arribats a meta

Amaia 6a i Bruna 34a en la categoria femenina en la Biatló escolar

Bruna 2a, Nora 5a, Jana 8a i Najwa 13a en la categoria femenina i Tomás 4t en la categoria masculina