Casalet i casal d’estiu

Gaudeix del casalet i casal d’estiu a l’Escola Nausica!

A què ens referim quan parlem  de Casalet d’estiu a l’escola Nausica? A la Nausica ens referim a Casalet quan parlem del casal que fan els infants de la nostra escola bressol. Aquesta oferta educativa s’ofereix a les famílies durant les tres primeres setmanes de juliol i es du a terme per totes les educadores que han tingut durant el curs menys una, perquè per torns fan formació. L’alumnat es pot apuntar per setmanes i les activitats són variades i focalitzades en l’estiu.

L’Escola Nausica també ofereix a les famílies la possibilitat d’apuntar als seus fills i filles al casal d’estiu. Durant el període de vacances, la Nausica té obert al barri el seu casal d’estiu per als alumnes d’Educació Infantil i Primària (de 3 a 10 anys). Durant les setmanes de vacances escolar es duran a terme diferents activitats en diferents espais segurs i de confiança. En aquests espais, els nens i nenes gaudiran jugant i divertint-se amb més companys.

Durant l’última setmana de juny, tres setmanes de juliol i la primera setmana de setembre, a la Nausica es realitzan dos casals. Un d’ells una vegada acabat el curs escolar durant part del mes de juny i el mes de juliol. Un altre, quan el curs està a punt de començar el mes de setembre.
És per això, que en Nausica oferim la possibilitat d’apuntar-se per setmanes!

El casal és organitzat per l’AMPA de l’escola, dut a terme per una empresa externa. El menjador segueix sent la mateixa cuina cassolana de sempre amb el mateix equip de cuina!
Durant aquestes setmanes, els nens i nenes faran diferents tipus d’activitats segons les seves edats i segons com estigui planejada la setmana. A tots els casals, hi ha jocs d’aigua, activitats lúdiques, plàstiques i sortides pel barri. Gaudim de l’estiu.