La Diada de St.Jordi

Aquest any Sant Jordi va arribar abans d’hora!

Dijous els alumnes de primer i segon Cicle  d’Educació Infantil van poder gaudir de la representació de la Llegenda de St Jordi

Divendres era el dia fort de la Diada.  A primera hora del matí  els alumnes de P4 fins a 6è de primària van celebrar una marató de contes. En grups interclasse es van reunir per explicar els uns als altres les històries i contes que havien creat durant les darreres setmanes. N’hi havia de ben interessants i originals, algunes fins i tot tenien guinyol i representació de titelles! Posteriorment a classe, els mestres van realitzar algunes activitats i xerrades sobre el significat de tant importat data per a la nostra cultura.

A la tarda, la Diada va sortir al pati. Les activitats plantejades eren quatre: el Re-LLibres, la venda de pastissos, la venda de roses i punts de llibres i la votació del disseny de la samarreta del 75è Aniversari de l’escola.
El Re-LLibres és una activitat tradicional de l’escola que fa anys que la fem. El pati gran es converteix en una gran llibreria a l’aire lliure on infants i famílies remenen i compren llibres. L’activitat es realitza gràcies a l’aportació i donació per part de les famílies de llibres antics, però en bon estat de conservació, per tal de posar-los a  la venda a un preu simbòlic i voluntari. En la mateixa línea s’ha fet una venda de roses i de punts de llibres.  Recordem que tot plegat és una activitat solidària on la recaptació va destinada al Casal dels Infants del Raval.
La venda de pastissos per part del alumnes de 5è i 6è, va ser un èxit i la suma de diners aconseguits va destinada a finançar les convivències del Cicle Superior.
I la última activitat del divendres era la votació del disseny de samarretas. Casi tres-centes persones van votar i després de una disputada votació la samarreta escollida va ser el de l’ampolla de llet.
Però la festa ha durat fins avui, especialment a Llar d’infants, ja que, han pogut gaudir durant aquest matí d’una representació de teatre amb uns actors excepcionals: els nens i nenes de p5 i per acabar a la tarda els infants de 6è els hi han explicat contes.
Clicar per veure totes les fotos de la Diada