El Pregó dels Infants – 3r E.P.

El Pregó dels Infants suposa el punt de partida de les Festes de Santa Eulàlia. És una proposta de l’Ajuntament de Barcelona en la qual es planteja un tema rellevant de la ciutat per tal que els infants aportin el seu punt de vista al respecte. La temàtica d’aquest any era la mobilitat. Diverses escoles hem treballat la mobilitat de Barcelona a les aules, identificant els punts forts i els punts febles i les propostes de millora. Mitjançant el treball d’aquestes dinàmiques es consolida l’esperit crític  dels alumnes, ja que se’ls implica en una problemática real i propera per tal que ells cerquin estratègies per modificar-la i millorar-la.

Finalment una vegada llegit el pregó hem tingut la sort de gaudir del grup musical Xiula, ha estat una gran experiència on hem rigut, hem ballat però on sobretot hem tingut l’oportunitat d’expressar la nostra veritat i que aquesta fos escoltada.