Escola de barri

L’Escola Nausica participa activament al barri col·laborant amb diferents entitats, usant els espais públics i serveis així com mantenint contacte amb diferents comerços:

• Usem sistemàticament els espais oberts del barri com a esbarjo o realitzant classes a l’exterior: el Parc Moragas, el Turó Park, el Monterolas, els Jardins Muñoz Ramonet, etc.
  • Col·laborem i organitzem activitats amb el Mercat Galvany fent el pessebre, dibuix al natural, relació amb els paradistes, espectacles de titelles, tallers de construcció amb Kapla, etc.
  • Organitzem activitats pedagògiques amb diferents comerços: pastisseria Baixas, Flors Bertran, llibreria Usher o Casa Anita, etc.
  • Col·laborem amb tres centres de gent gran: Residència Augusta, casal de gent gran Sant Ildefons i Cuidem la Memòria
  • Oferim el nostre espai per a actes o activitats culturals: assajos de coral o teatre, classes de ioga, conferències, etc.
  • I… estem oberts a les propostes que arribin de les nostres famílies!

TRIA ESCOLA NAUSICA!