Escola oberta

L’Escola Nausica de Barcelona, concertada, laica i familiar sempre ha estat i continua estant oberta en el sentit ampli de la paraula. Oberta a les famílies, oberta al barri, oberta a la innovació, en definitiva, oberta al món i a la gent.
Un món divers i en constants canvis. On anem innovant per a fer bones adaptacions que millorin el desenvolupament del nostre alumnat.

Escola oberta a les famílies

L’ escola està pensada perquè sempre hi hagi la porta oberta. Què vol dir això?
– Us atendrem en qualsevol dubte que tingueu.
– Podeu acompanyar els vostres fills i filles fins a la porta de l’aula si així ho necessiteu tot i que recomanem que, per treballar l’autonomia, ho feu fins als 4 anys.
– Cada dia podeu parlar amb la tutora o tutor.
– Si us cal, podeu parlar amb el cuiner.
– Teniu l’accés directe amb direcció.

Escola oberta al barri

A Nausica ens agrada gaudir del barri de Sant Gervasi, dels seus carrers i els seus jardins. També proporcionant les facilitats perquè alhora que nosaltres gaudim del barri els nostres veïns gaudeixin de la nostra escola. Nausica és una escola oberta al barri, en tots els sentits. És per això que acull diverses activitats, ja siguin puntuals o periòdiques. Des de la coral que duu a terme els seus assajos setmanals al nostre recinte o classes de Ioga per a adults fins al Casal de Gent Gran de Sant Ildefons, que disposa dels espais de l’escola per a les seves actuacions de ball.

En aquest sentit, volem oferir un cop més el nostre recinte escolar a aquelles entitats del barri que necessitin un indret on desenvolupar les seves activitats. Tan sols cal posar-se en contacte amb la secretaria del centre i gestionar els horaris i les dates que convinguin. Escola Nausica està oberta al barri.

Escola oberta a l’ensenyament innovador

En aquest moment de canvi de paradigme de l’educació, l’Escola Nausica és escola oberta a l’ensenyament innovador començant pel nostre equip docent. Però també amb el nostre projecte educatiu i pedagògic. La Nausica és innovadora en tots els àmbits. D’aquesta manera, els infants i adolescents progressen i evolucionen a partir de noves metodologies que fomenten el seu creixement des del segon zero a partir de: