Els esquelets P2-2n i 3r d’E.P

UNIFICACIÓ  DELS ESQUELETS: P-3, 2n i 3r

Els súper cracks de P-3 ballen una dansa tribal que parla d’uns esquelets que surten de nit per fer de les seves. Els cracks de 2n creen grans esquelets penjats dels florescents per  foragitar la por i els cracks de tercer construeixen esquelets tot investigant els ossos.

Aquest matí, per fi, ha esdevingut un fet preciós, divertit i festiu: la unificació dels esquelets.

Hem celebrat aquesta passió esquelètica en un especial acte unificador, que ha començat amb la visita agosarada dels mes petits a les golfes de l’escola i l’emocionada i acollidora rebuda de les nenes i nens de 2n i 3r.

Mitjançant els contes a cau d’orella, les històries fantàstiques i l’emoció de compartir mirades, ratlles i paraules plenes d’interès i passió ens hem anat coneixent una mica més fins arribar a la confiança plena que ha finalitzat amb la dansa de l’esquelet que els nens i nenes de p-3 ens han regalat.

Tots junts hem compartit la màgia que neix d’una mirada confiada i amable i de la necessitat i alegria que fa estar tots junts. És el que té la nostra familiar i petita escola, que els nens que l’habiten la fan gran.