Festa-concert amb Manel Articulat

TENIM UNA SORPRESA!

Hola famílies de la llar d’infants i parvulari (i els que s´hi vulguin afegir),
Cada any a l’escola celebrem tots junts el final de curs amb un concert del Manel Articulat al pati. No volíem perdre l’oportunitat d’oferir d’alguna manera aquest comiat als més petits de la casa. És per això que dijous 18 de juny esteu tots convidats a veure el concert en directe des de l’Instagram de l’escola.

Aquest concert ve acompanyat d’una proposta…ENS HEM DE PREPARAR PER LA GRAN FESTA! Aquest dia tot s´hi val, és el moment de lluir les millors gales, pintar-se la cara, posar-se barrets i decorar la casa pel gran dia. Els nens i nenes poden pintar banderoles per guarnir la casa, confeti, globus i tot el que necessiteu per crear aquest ambient festiu. Prepareu instruments i micròfons també, cantarem i ballarem!

Per poder compartir el concert amb tots i totes us demanarem que ens envieu un parell de fotografies d’aquest gran moment al correu electrònic arantxabuenoaparici@gmail.com. Farem un muntatge fotogràfic que després compartirem amb vosaltres.