Inscripció extraescolars 2017/2018

Un any més us fem arribar el formulari d’inscripcions per les activitats extraescolars que estem preparant des de l’AMPA de cara a aquest curs.

Volem recordar-vos que totes les activitats són lúdiques, optatives i responen a les demandes realitzades pels pares i mares de l’escola.

Està previst que les activitats comencin el dilluns 2 d’octubre i que acabin el divendres 1 de juny (excepte el vòlei).

Les activitats tenen una durada de 8 mesos i es cobraran mensualment. El preu que figura al formulari és el del rebut mensual, per alumne/a.

S’aplicarà un 7% de descompte / alumne a les famílies nombroses i/o monoparentals.

En cas de donar-vos de baixa, es cobrarà la totalitat del trimestre.

En totes les activitats els rebuts es cobraran al mateix número de compte dels rebuts de l’escola. En cas contrari, heu de notificar-ho a l’escola.

Els preus estan subjectes a posibles modificacions en funció del nombre de nens inscrits ja que hi ha activitats gestionades per empreses externes a l’Ampa.

Tots els qui estigueu interessats en alguna extraescolar heu de fer la inscripció abans del proper divendres 22 de setembre.

Recordeu que cal un número mínim d’alumnes inscrits per tal de poder fer les activitats.

Envia una resposta per cada nen/a.

Aquest curs estrenem una activitat per gaudir-ne en família, batucada. El preu és per família, independentment del número de membres de la família que s’hi apuntin. L’activitat es farà a l’escola. També teniu informació de les activitats per adults.

El dia dimarts 19 de setembre es farà una demostració de rugby, de 17h a 18h, pels nens que estiguin interesats. Els pares també hi poden participar.

Per a qualsevol dubte o aclariment, us podeu adreçar al correu ampa_nausica@yahoo.es.

Moltes gràcies, l’AMPA.

clicar