Per què triar Nausica?

Ens ho expliquen els pares i mares de l’escola.

Pels nens de l’escola Nausica, la seva escola és la millor escola. Això ho tenen claríssim. I  ha quedat reflectit en els resultats de la última enquesta que es fa a finals de curs entre totes les famílies de l’escola, per conèixer les preocupacions  i els suggeriments que cadascú pot tenir.

Segon els resultats de l’enquesta del maig de 2018, les nostres famílies valoren molt positivament tant la tasca educativa dels mestres com que els nens i nens vénen molt contents a l’escola:

Escola Nausica, una de les millors escoles de Barcelona.

Satisfacció de les famílies de l’escola dins d’una escala de 1 a Resultats de l’enquesta de maig 2018. Famílies participant: 120 del total de 157 famílies.

Estem orgullosos de …

• estem en constant anàlisi de la pràctica educativa per adaptar-nos a tot l’alumnat.
  • tenim una atenció a la diversitat educativa real: fem servir diferents metodologies tenint en compte les capacitats i les necessitats de cada nen.
  • cada dia els pares i mares poden parlar amb la tutora o el tutor, compartint així les inquietuds i vivències entre escola i família.
  • sempre tenim oberta la porta de direcció per escoltar les vostres preocupacions i aportacions.
  • tenim un claustre molt motivat i implicat amb el projecte pedagògic, compromès amb la transformació educativa a través de la innovació.
  • som una escola d’una línia, creant una petita-gran família.

Una elecció excel·lent si busques:

Si tries l’escola Nausica, trobaràs molt més que una escola!