NausicArt

NausicART

Vine a crear amb nosaltres!!!

Dissabte 7 de març de 10h a 13h al mercat Galvany

La creativitat és la capacitat de la ment d’associar idees de manera nova, d’inventar objectes i de trobar solucions originals als problemes. Està vinculada amb la imaginació constructiva i amb el pensament divergent.

L’art és una eina que es pot fer servir tant per comunicar els sentiments o les sensacions, com per explorar i descobrir personatges, temes històrics, de geografia o natura, culinaris…

En aquest taller NausicART els infants disposaran de diferents materials que ens proporciona el nostre mercat i que els ajudaran a explorar, a inspirar-se i crear en llibertat , amb altres nens i nenes, generant noves formes, objectes i escenaris.  Un espai d’experimentació i creació on els infants treurant el millor d’ells mateixos a través de l’exploració i el desenvolupament de la imaginació.

Alumnes de l’escola Nausica de 10 i 11 anys, juntament amb mestres,  organitzarem aquest taller creatiu NausicART, on hi haurà un espai especialment pensat per a infants d’1 a 3 anys.

No t’ho perdis!
El dissabte 7 de març al Mercat Galvany de 10h a 13h.