Subvencions a infants per a la pràctica esportiva fora d’horari escolar.

Benvolgudes famílies,

Aquest curs, l’associació Spot, entitat que organitza l’activitat de futbol sala a l’escola, ha estat homologada per l’Ajuntament de Barcelona com a entitat esportiva de lleure en horari extraescolar.

Això representa que, com a entitat homologada, hi ha la possibilitat d’obtenir  beca esportiva per part de les famílies dels nens que realitzen l’activitat de futbol sala.

Per poder optar a la beca s’ha de fer el següent:

1. Demanar una sol·licitud de beca a la recepció de l’escola.
  2. Omplir el formulari. En el punt número 3, que demana un codi, s’ha de posar el codi següent: 050289FBSEAC0001.
  3. Demanar cita a l’OAC, Oficina d’atenció Ciutadana i portar la sol·licitud.
  4. Un cop presentada, s’ha de retornar la còpia de color rosa als entrenadors de futbol sala.

S’ha de tenir en compte que hi ha fins el dia 11 d’octubre per presentar la sol·licitud.

Us adjuntem un document de suport a les famílies de l’Ajuntament per facilitar la tasca.

Per a qualsevol dubte o qüestió podeu enviar un e-mail a associaciospot@gmail.com.

Moltes gràcies,

AMPA NAUSICA