XXIII Audiència Pública als nois i noies de Barcelona

Dimecres, 23 de maig, l’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, va presidir la XXIII Audiència Pública als nois i noies de Barcelona que enguany duia el títol: “El zoo que volem”.

Durant el curs hem reflexionat sobre la relació de les persones amb els altres éssers vius, l’origen i l’evolució dels zoos, els factors de canvi que s’hi han produït, per a què haurien de servir els zoos i quins valors haurien de ser-hi prioritaris,…

L’alcaldessa va rebre els Manifestos de l’Audiència Pública de Ciutat amb les propostes de com ha de ser el zoo del futur treballades per l’alumnat durant el curs 2017-2018. De l’escola Nausica n’erem 9 representants i el Saló de Cent de l’Ajuntament veureu que estava ple de gom a gom.

Participar en l’Audiència Pública als nois i noies de Barcelona promou un procés participatiu mol interessant. Amb els nostres suggeriments i propostes per a la millora de la vida a la ciutat, ens sentim més ciutadans. Seguirem treballant durant el proper curs on el tema a reflexionar serà “Barcelona, ciutat de pau!”.

CLICAR